COVID-19

W związku z pandemią koronawirusa Covid-19 wprowadziliśmy szereg działań mających na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa naszym gościom oraz pracownikom.

Śledzimy najnowsze zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO)  oraz Głównego Inspektora Sanitarnego aby móc na bieżąco dostosowywać nasze procedury dotyczące higieny pracy, ochrony zdrowia oraz bezpieczeństwa.

W codziennej pracy przestrzegamy najwyższych standardów higieny i utrzymania czystości

Villa Pascal położona jest nad samym morzem, gdzie znajdą Państwo dużo przestrzeni zielonych, parków, hotel położony jest 50 m od szerokiej plaży,gdzie można swobodnie spędzać wolny czas.

ZASADY OGÓLNE:

  • Kameralność obiektu (22 pokoje hotelowe) sprawia, że Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób
  • Każdy z pokoi ma własny, niezależny system  wentylacji
  • Wszystkie pokoje hotelowe a także pomieszczenia ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane
  • Na teren Hotelu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy (obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w obiekcie innych osób)
  • Kontroli temperatury poddawani są wszyscy pracownicy (po przybyciu do hotelu a później co 4 godziny podczas pobytu na jego terenie)
  • Wszystkie osoby wchodzące na teren hotelu (Goście, dostawcy i pracownicy) mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce od razu po wejściu
  • Personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
  • W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach
  • Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
  • Zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni

 

RECEPCJA

  • Ograniczamy do niezbędnego minimum czas przebywania Gości przy Recepcji
  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
  • Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach/maseczkach
  • Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu
  • Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji rąk – Goście są zobowiązani do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • Faktury za pobyt wysyłamy do Gości drogą mailową

 

POKOJE HOTELOWE

  • Serwis pokoju odbywa się tylko na życzenie Gości (zawsze pod nieobecność Gości w pokoju)
  • Pokoje hotelowe po każdym pobycie są wietrzone przez co najmniej 15 minut , a potem ozonowane
  • Hotelowa pościel jest prana i dostarczana w reżimie sanitarnym
  • Zgodnie z wytycznymi GIS do odwołania obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych
  • Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie (takie jak blaty, krany, toaleta, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora) są dezynfekowane profesjonalnymi środkami odkażającymi
  • Pracownicy służby pięter wyposażeni są w przyłbice/maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel

 

RESTAURACJA & BAR

  • Restauracja i bar (oraz pomieszczenia kuchni) są codziennie dezynfekowane
  • Restauracja jest regularnie wietrzona i wentylowana
  • Przy wejściu do restauracji (oraz na jej terenie) znajdują się środki do dezynfekcji rąk
  • Zrezygnowaliśmy całkowicie z bufetów
  • Wszystkie posiłki, w tym śniadania, serwujemy do pokoi lub „na wynos”
  • Kelnerzy pracują  w maseczkach i rękawiczkach. Po obsłużeniu każdego Gościa kelner dezynfekuje ręce i zmienia rękawiczki.
  • Pracownik kuchni przygotowuje posiłki w ubraniu ochronnym, maseczce i rękawiczkach
  • Kuchnia oraz wszelkie sprzęty kuchenne są myte, dezynfekowane i odkażane na bieżąco
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz wytycznymi GIS  przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa